28 Ağustos 2010 Cumartesi

2ekmekbisamsun1permatik

babam dükkandan 2  ekmek bi samsun bide permatik al diyomuş bende işim var şimdi gidemem diyomuşum o da kızıyomuş sonra ben bana ne kardeşim gitsin ben gitmem diye ısrar ediyomuşum birbirimize giriyomuşuz o anda yan komşular duyuyomuş kavgamızı merak edip kapımızı çalıyolarmış niye kavga ediyosunuz diyolarmış sonra onlarda kavgaya giriyormulş bu çocuğa nası vurursun diye sonra karşı komşunun kızı gözün şişmiş senin biz aradan çıkalım diyomuş istersen bize gel pansuman yapiyim diyomuş onlara gidiyomuşuz çok acıyomu diyomuş gözüme pansuman yaparken acıyo diyomuşum öpsem geçermi diyomuş bilmemki diyomuşum bende sonra ama sen gözlerini kapamazsan öpemem diyomuş tamam ozaman diyomuşum gözümü öpüyomuş sonra diyomuşki ben aslında seni çok beğeniyorum sevişelimmi diyomuş bizde sevişiyomuşuz muşmuşmuşdamışmış

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder